Caminada popular

Desde Running Vigía us animem a tots a participar en la Caminada Popular – Camina amb la Fundació Tallers per l’Autisme – Jornada de Medi Ambient que organitzem juntament amb la Fundació Tallers, F.A.V. Gram y l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

La caminada es realizarà el pròxim 15 de Octubre a partir de les 9h del matí amb sortidaa la Plaça de la Vila de Santa Coloma de Gramenet tenint la opció d’escollir entre dos distàncies de 2 o 5 kilómetres per els carrers de la nostra ciutat.

Les inscripciones de 5€ aniran destinades íntegrament a la creació de noves infrastructures i materials par a persones amb autisme. A més tots els participants seran obsequiats amb un bidó d’agua, una bossa de corda i un suc a la arribada.

A més de la caminada, es realitzaran moltes altres activitats per a nens i gran a la Plaça: Exhibició Karate, Escola de Flamenc, Tallers de Màgia, Exhibició d’Aves de repinya, Globoflexia, Zumba, Inflables, Ecometrópolis, Batukada, la visita dels personatges de la Patrulla Canina y actuacions del grupo Cara B y el Mago Fleky… us convidem a tots a passar una jornada genial colaborant i disfrutant per una gran causa. Us esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *