Visita dels alumnes de 2n de Gestió administrativa al Parlament

IMG-20170330-xDijous passat, dia 30, els alumnes de 2n curs del CFGM de Gestió administrativa van fer una visita al Parlament de Catalunya.
Vam aprofitar la jornada per a fer un recorregut pel Barri Gòtic. Vam començar al Fossar de les Moreres i vam visitar l’església de Santa Maria del Mar, la plaça Reial, la plaça de Sant Jaume, amb els palaus de l’Ajuntament i de la Generalitat, la casa de l’Ardiaca i la Catedral.
A migdia vam fer la visita al Parlament on vam poder conèixer la història de l’edifici i la funció actual. Vam  estar a l’hemicicle, vam poder seure als escons que ocupa el Govern i vam veure les diverses dependències del palau.