Viatge a Roma

Del dia 5 al 8 de juny, els nostres alumnes de 4t d’ESO han realitzat el seu viatge de final d’etapa a Roma. Durant la nostra estada a la ciutat vam visitar la zona del Trastevere, el Coliseum, la Fontana de Trevi, el Foro Romano, el Vaticà, etc. Anàvem a la majoria de lloc a peu, caminant i caminant molt. Gràcies a això, els últims dies tots nosaltres ja ens coneixíem els principals carrers de Roma i podíem gaudir molt més de la ciutat.

Han sigut uns dies molt intensos on alumnes i professors hem compartit moltes rialles i bons moments.

D’altra banda, esperem que aquest viatge sigui un petit record que tots els nostres alumnes s’emportin de la seva estada a l’INS Terra Alta.

Gaudiu del reportatge d’imatges que  profes i alumnes van recollir!!