Terra Alta High School on the Air

Projecte TIL (Tractament Integrat de les Llengües) a 3r ESO

Dins del Projecte TIL del 2n trimestre a 3r ESO, anomenat “Reporters en acció”, els nostres alumnes van aprendre i practicar el text periodístic des dels diferents vessants (el titular, la portada, el text periodístic pròpiament dit i la notícia radiofònica) i des de les quatre llengües que s’estudien en el nostre centre (català, castellà, anglès i francès). Aquí us deixem els quatre programes en llengua anglesa enregistrats a Ràdio Gandesa.

audio-mp3-icono Grup 3.1    |    audio-mp3-icono Grup 3.2    |    audio-mp3-icono Grup 3.3    |    audio-mp3-icono Grup 3.4

Un agraïment molt sentit al responsable d’aquests enregistraments, X. Salvadó.