La setmana de la poesia

El dia 21 de març és el dia mundial de la poesia i internacional contra el racisme i la xenofòbia. És molt probable que un món millor s’hagi de construir a base de bellesa, cultura i coneixement per a tots i totes.

Res més encertat que organitzar un acte com el que vam viure el mateix dia 21 al gimnàs de l’institut, on tot l’alumnat va assistir a l’audició del poema de l’Antònia Vicens en totes les llengües que formen part del nostre patrimoni a més a més del català i el castellà: romanès, punjabí, xinès, anglès, francès, àrab, aranès i més que en trobaríem a prop:

Però la celebració continua i la poesia no s’atura, dos dies després l’alumnat de 1r d’ESO ha portat els versos al carrer i tot fent una passejada pel poble han recitat paraules al cercet que augurava un canvi de temps. La primavera és aquí!