Estada d’estudiants holandesos (Dalton Mavo -Naaldwijk) Intercanvi 17/18

Dimarts passat vam rebre divuit estudiants de l’Institut Lentiz Dalton Mavo de la localitat de Naaldwijk (Països Baixos) juntament amb dos professors acompanyants.

L’estada dels alumnes visitants es fa en règim d’allotjament familiar i això facilita un intercanvi ric que va més enllà de la necessària habilitat per comunicar-se en llengua anglesa.

Durant aquests dies fan diferents activitats i visites (Parc Natural dels Ports-Centre Picasso Horta; ginkama per Gandesa, Museu CEBE, Cooperativa de Gandesa, Poble Vell de Corbera..) programades per l’equip de llengües estrangeres del nostre centre. Durant el cap de setmana es fa una visita conjunta famílies, professorat i alumnes a Tortosa.

Agraïm la col.laboració de totes les famílies: Ajuntament i Consell Comarcal; i professorat implicat per poder realitzar un any més l’intercanvi