Espais de la Batalla de l’Ebre: memòria, natura i esport a 4t d’ESO

El passat divendres 31 de març, els alumnes de 4t d’ESO van fer una sortida a laSerra del Pebrer, Serra de Cavalls i Centre d’Interpretació “115 dies” de Corbera per desenvolupar una activitat relacionada amb els Espais de la Batalla de l’Ebre, i que s’acabarà de completar a classe en format de treball cooperatiu. Aquesta activitat s’inscriu en els continguts de Ciències Socials d’aquest curs i de la unitat didàctica “Esports a la natura” d’Educació Física.

20170331_112753

Un dels objectius fonamentals és fomentar en l’alumnat una actitud d’interès i respecte per l’esport, la natura i la cultura que ens envolta, incidint especialment en el tema de la memòria històrica, tantes vegades injustament oblidada. I la millor manera, sens dubte, és aprofitar al màxim el potencial pedagògic que ens ofereixen aquests espais de la nostra comarca.