Visita de l’Honorable Conseller d’Ensenyament

El passat divendres al matí vam rebre la visita de l’Honorable Conseller d’Ensenyament, Sr Josep Bargalló. Abans havia visitat l’Escola Puig Cavaller i l’Escola de Capacitació Agrària.
Van acompanyar al Conseller la Directora  Territorial d’Ensenyament, Sra Montserrat Perelló, el Delegat del Govern, Sr Xavier Pallarés i… Llegeix més»

Tres bones notícies per acabar el curs: centre referent del programa avancem, joves talents i erasmus

Acabem amb  tres bones i importants notícies que s’han produït a les darreries del present curs:

• Des de fa alguns cursos que formem part dels programes d’innovació en l’àmbit de les llengües (plurilingüisme, tractament integrat de les llengües i avancem). Aquest fet ens… Llegeix més»

Millors booktràilers Viquilletra 2017/18

Dos grups de 3r d’ESO han estat seleccionats com a Millors Booktràilers Viquilletra 2017/2018, projecte col·laboratiu conceptualitzat, dissenyat i produït per LletrA, i la Universitat Oberta de Catalunya, que compta amb l’aliança del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.  Hi participen centres d’arreu del… Llegeix més»