Intercanvi Holanda 2016/17

Des del diumenge passat i fins aquest dissabte, alumnes de 2n d’ESO del nostre centre estan a la primera fase de l’intercanvi amb  l’institut Lentiz Dalton MAVO de Naaldwijk (a 50 km d’Amsterdam).

Aquesta acció l’emprenem des del programa de plurilingüisme vigent en les nostres programacions anuals des de fa tres cursos. La finalitat és millorar la competència en llengua anglesa dels nostres estudiants.

Encara que temporalment curt, el procés d’ immersió dins de les famílies d’acollida aporta qualitats per a que la vivència d’intercanvi cultural, lingüístic i afectiu  sigui intensa i enriquidora.

Les accions didàctiques pensades per als nostres alumnes es basen en petits projectes per conèixer el centre escolar, l’entorn del municipi (Naaldwijk) i el patrimoni cultural de la ciutats d’Amsterdam i La Haia.

Tot el programa, aquí

Concert de Nadal del Cor de l’Institut

cor2D’acord amb la tradició dels darrers cursos, el Cor de l’Institut oferirà el Concert de Nadal el proper dilluns dia 19, a les 19.00h a l’església de Corbera.

Segurament que serà una vetllada extraordinària, amb l’audició d’un repertori clàssic compaginat amb versions més modernes . Així, caldria que en prenguéssiu nota i us reservéssiu la tarda del dilluns per gaudir del concert.

Agraïm la disposició de l’Ajuntament de Corbera per l’organització de l’acte.

També cal destacar que aquesta activitat forma part del nostre programa de col·laboració amb la marató de TV3, i per tant, podreu continuar mostrant la vostra solidaritat.

Us esperem!

Eleccions al Consell Escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc. Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Enguany toca renovació. Ho vam comunicar dies enrere mitjançant una circular telemàtica i impresa. El proper dimecres dia 30 es faran les votacions. Pel sector pares l’horari serà de 11.30h a 18.00h. L’alumnat votarà dins de l’horari lectiu i el professorat ho farà en un claustre extraordinari.

consell-escolar

Acte 25 de novembre

Vídeo de l’acte celebrat a l’INS Terra Alta amb motiu del Dia internacional per l’eliminació de la violència envers les dones.
Actuació teatral d’alumnes de 3r d’ESO, dirigits per la professora Mercè Guirao i actuació del Cor, dirigit pel professor Pere Carpi.

Del 15 al 25 de novembre: Nova matrícula d’FP a distància (IOC)

Els cicles formatius són els ensenyaments que preparen per a l’exercici d’una professió determinada; s’agrupen en famílies professionals i poden ser de grau mitjà o de grau superior.
A l’IOC es poden estudiar a distància  cicles formatius de les famílies  següents:

• Administració i gestió
  • Electricitat i electrònica
  • Sanitat
  • Serveis socioculturals… Llegeix més»

Del 7 al 11 de novembre: Nova matrícula de GES a distància (IOC)

L’Institut Terra Alta és centre de suport de l’IOC (Institut Obert de Catalunya) que permet seguir a distància els estudis que condueixen a l’obtenció del GES (Graduat en Educació Secundària).

L’obtenció del Graduat en educació secundària, a més de millorar la formació bàsica de les persones adultes, la situació professional i la laboral, els permet accedir als estudis de batxillerat i als cicles formatius de grau mitjà de formació professional.… Llegeix més»

Projecte de direcció 2016/2020

S’entén un projecte de direcció com una planificació a termini de 4 anys, en els quals s’han de materialitzar les estratègies, els objectius, les variables de context i l’assoliment dels indicadors per a que aquest sigui avaluat, i en tot cas validat.
És un compromís amb… Llegeix més»