Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Picture of Lluís Dalmau
Cinc minuts de silenci pels fets ocorreguts a un institut de Barcelona
by Lluís Dalmau - Tuesday, 21 April 2015, 9:07 AM

Generalitat_dol.jpgL'Institut Taradell fa cinc minuts de silenci, avui dia 21 d'abril a les 11 hores, com a acte de solidaritat amb la comunitat educativa pels greus fets ocorreguts ahir en un institut de Barcelona.

Picture of Carme Terricabras
El Dr. Arcadi Oliveres a l'institut
by Carme Terricabras - Sunday, 19 April 2015, 3:46 PM

IMG_5396.JPGEls alumnes de 3r i 4t d’ESO i de 1r i 2n de Batxillerat van assitir el dimecres 9 d’abril a les xerrades que ens va venir a fer el Dr. Arcadi Oliveres i, el dijous 10 d’abril a les 9h del vespre, els pares i mares dels nostres alumnes.

A 3r d’ESO,  els va  parlar dels 5 grans problemes que afecten el món: la fam, l’aigua, la malaltia, les guerres i el medi ambient.

A 4t d’ESO, de la crisi econòmica i social  que vivim derivada de la crisi financera que es va originar el 2008.

A Batxillerat, del  tractat TTIP, un acord transtlàntic de comerç i inversió  que actualment negocien la UE i els EUA però de manera molt silenciada i que pot canviar negativament els drets i la manera de viure de moltes persones.

El vespre del dia 10, va respondre un seguit de preguntes molt interessants que els pares i mares havien preparat prèviament.

Unes xerrades molt enriquidores que ens han de fer reflexionar i actuar conjuntament per  aconseguir un millorar el món que ens envolta.

Picture of Josep Maria Moreno Furner
II Lliga de Debats de Secundària i Batxillerat
by Josep Maria Moreno Furner - Thursday, 16 April 2015, 4:04 PM

debats-2.jpg

El grup de 4t d'ESO format per les alumnes Marta Bigas, Laia Camprubí, Gemma Soler, Laia Sors i Maria Oriol van participar a la gran final de la II Lliga de Debats de Secundària i Batxillerat organitzada per la Xarxa Lluís Vives, que es va celebrar a Salt els dies 27 i 28 de març.

El grup de l'INS Taradell, guanyador de la fase preliminar corresponent a la comarca d'Osona, es va haver d'enfrontar a grups d'instituts provinents d'altres parts dels Països Catalans.

Enhorabona per a les nostres alumnes ! Tot i no guanyar, cal valorar molt positivament haver arribat fins a la final. Ha estat, sens dubte, una experiència molt enriquidora.

debats-1.jpg

Picture of Marta Juvanteny Gorgals
retrats tipogràfics a 4t d'eso
by Marta Juvanteny Gorgals - Wednesday, 15 April 2015, 1:38 PM

Els alumnes de visual i plàstica de 4t d'ESO hem elaborat retrats amb tipografies personals.

Vegeu-los tots aquí. Aquestes dues noies són la Marta  i la Cristina fa uns quants anys!

marta-farida-r  gimnasindexat

Picture of Jordi Codinachs Riera
3rd INSTINEWS is already on air!
by Jordi Codinachs Riera - Friday, 10 April 2015, 1:31 PM

you can listen to the 3rd programme of Instinews by clicking here!

Picture of Amàlia Parra Durán
Lope de Vega a Calldetenes
by Amàlia Parra Durán - Wednesday, 25 March 2015, 10:54 AM

Dimecres 18 de març els alumnes de quart d'ESO i els de primer de Batxillerat van assistir a la representació de El caballero de Olmedo, tragicomèdia de Lope de Vega, al teatre municipal de Calldetenes.O_L_328_1.jpg

Picture of Cristina Guergue
échange à Contres
by Cristina Guergue - Tuesday, 24 March 2015, 6:10 PM

Les élèves de français sont en France depuis 6 jours et ils sont très contents.Futurscope.jpg

Picture of Marta Juvanteny Gorgals
taller de ceràmica del segon trimestre
by Marta Juvanteny Gorgals - Monday, 23 March 2015, 12:47 PM

Des de visual i plàstica es va fer el taller de ceràmica al segon trimestre amb el grup de 3r B. En el següent enllaç podeu veure fotografies del procés. Moltes felicitats per la feina ben feta, hi ha obres impressionants!

IMG_3609 IMG_3616  IMG_3621

Picture of Josep Maria Moreno Furner
Informacions de l'AMPA. ESTIU 2015
by Josep Maria Moreno Furner - Friday, 20 March 2015, 8:50 AM

L'AMPA del nostre institut ens fa arribar informació sobre colònies, camps de treball, intercanvis, sortides i estades a l'estranger per aquest estiu 2015.

Document adjunt

ampa-estiu-2015-1ampa-estiu-2015-2