Skip notícies del lloc

Picture of Àngel Pozas
Distinció de les Proves d'Accés a la Universitat
by Àngel Pozas - Monday, 4 July 2016, 11:32 AM

La Coordinadora de les PAU a Catalunya dóna l'enhorabona per la bona feina al nostre centre.

L'Institut Taradell ha tingut en la convocatòria de juny de 2016 alumnat mereixedor de la Distinció de les Proves d'Accés a la Universitat, aquesta distinció s'atorga a tots els estudiants de Batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a 9 punts.

Picture of Àngel Pozas
Èxit a la selectivitat juny 2016
by Àngel Pozas - Friday, 1 July 2016, 12:58 PM

Els dies 14,15 i 16 de juny un total de 23 alumnes del nostre institut es van presentar a les proves d'accés a la universitat (PAU).

Volem subratllar el seu èxit a les proves ja que els 23 alumnes han aprovat la selectivitat.

Enhorabona per a tots i totes!

Picture of Mercè Domingo
Viatge a Cardiff dels alumnes de 1r de Batxillerat
by Mercè Domingo - Wednesday, 29 June 2016, 9:10 AM

Caerphilly CastleEls alumnes de 1r de Batxillerat van realitzar la setmana del 12 al 17 de juny el viatge de final d'etapa. L'estada fou a Cardiff, capital de Gal·les, a la Gran Bretanya. Els alumnes es van allotjar en famílies amb les quals hi passaven les tardes-vespre. Durant el dia es van realitzar diferents sortides. Entre les diverses activitats que es van realitzar, es pot destacar la visita al castell de Caerphilly, al museu St. Fagans, a la ciutat de Bath o al parlament gal·lès. La valoració és molt positiva tan per part dels alumnes com per part de les professores acompanyants. Hope you all enjoyed!

Picture of Ferran Puig
Entrega de premis dels tornejos de patis
by Ferran Puig - Tuesday, 7 June 2016, 10:24 AM

El dilluns 6 de juny, al 2n pati, es va fer l'entrega de premis dels torneigs de futbol i de tennis taula que s'han fet durant aquest curs a les hores de pati.

Els 3 primers de cada categoria van recollir una copa i també un braçalet de record per cada participant premiat.

Aquí podeu veure algunes fotos de l'entrega de premis.

Matrícula ESO i BATXILLERAT, curs 2016/2017
by Lluís Dalmau - Monday, 6 June 2016, 9:52 AM

Institut Taradell, matrículaESO: Només s'ha de matricular l'alumnat nou a l'Institut.

BAT: Tot l'alumnat.

Dates:

• ESO: del 13 al 17 de juny de 2016.
  • BAT: del 4 al 6 de juliol.
  • ESO i BAT, alumnat pendent de l'avaluació de setembre: de l'1 al 7 de setembre (després de l'avaluació extraordinària)

Horari: matins, de 9 a 1.

Reutilització de llibres: més informació a la web

Transport escolar i ajuts individuals de desplaçament, curs 2016-2017
by Lluís Dalmau - Monday, 6 June 2016, 9:19 AM

ico_Transport.gifTransport escolar NO obligatori 2016-2017
  • ESO
  • BATXILLERAT
Termini: finalitza el 14 de juliol de 2016

Sol·licitud

Ajut individual de desplaçament

Sol·licitud

Bonificació o exempció del servei de transport escolar NO obligatori

Termini: finalitza el 26 de juny de 2016

Persones beneficiàries i requisits i sol·licitud

Picture of Elisabet Aymerich
Campionat Interescolar d'atletisme
by Elisabet Aymerich - Thursday, 2 June 2016, 9:34 AM

Campionat atletisme 2016

El 27 de maig alguns alumnes de 1r d'ESO van participar en un campionat interescolar d'atletisme a les pistes Josep Mª Pallàs de Vic on participaven diferents instituts de secundària de la comarca.

Els resultats van ser molt bons donant a l'Institut Taradell el 3r lloc de la classificació general.

Entre els resultats cal destacar el primer lloc de vórtex femení de la Laia Bassas, el 1r lloc de salt de llargada masculí de l'Arnau Lladó, el 1r lloc de 50mt masculí d'en Sergi Roca, el 2n lloc de 50mll femení de la Rocio Garcia, el 2n lloc de 50mll masculí de l'Stefan Lautarescu i el 3r d'en Martí Moya, el 3r lloc de vórtex masculí d'en Gil Solé, el 2n lloc de 1000mll d'en Roger Pagès i per últim el 2n lloc de relleus mixtes format per Stefan Lautarescu, Roger Pagès, Martí Moya, Rocío García, Sílvia Pujol i Laia Bassas.

Cal destacar també la gran tasca d'animació de la resta de companys, fins i tot, amb la realització d'una pancarta.

Política migratòria de la Unió Europea, Arcadi Oliveres
by Lluís Dalmau - Monday, 30 May 2016, 1:34 PM

Presentació d'Arcadi Oliveres sobre la guerra, l'exili, el refugi i l'acolliment de la gent que bé de fora: Perquè som incapaços de rebre degudament a aquells que escapen d'una guerra que, en bona mesura, nosaltres mateixos hem generat.

Picture of Elisabet Aymerich
Sortida d'orientació
by Elisabet Aymerich - Thursday, 26 May 2016, 12:12 PM

Orientació a 1r de batxilleratEl dilluns 23 de maig, els alumnes de batxillerat van anar a fer una cursa d'orientació a Vic organitzada pel departament d'educació física.