Skip notícies del lloc

Picture of Amàlia Parra Durán
Lope de Vega a Calldetenes
by Amàlia Parra Durán - Wednesday, 25 March 2015, 10:54 AM

Dimecres 18 de març els alumnes de quart d'ESO i els de primer de Batxillerat van assistir a la representació de El caballero de Olmedo, tragicomèdia de Lope de Vega, al teatre municipal de Calldetenes.O_L_328_1.jpg

Picture of Cristina Guergue
échange à Contres
by Cristina Guergue - Tuesday, 24 March 2015, 6:10 PM

Les élèves de français sont en France depuis 6 jours et ils sont très contents.Futurscope.jpg

Picture of Marta Juvanteny Gorgals
taller de ceràmica del segon trimestre
by Marta Juvanteny Gorgals - Monday, 23 March 2015, 12:47 PM

Des de visual i plàstica es va fer el taller de ceràmica al segon trimestre amb el grup de 3r B. En el següent enllaç podeu veure fotografies del procés. Moltes felicitats per la feina ben feta, hi ha obres impressionants!

IMG_3609 IMG_3616  IMG_3621

Picture of Josep Maria Moreno Furner
Informacions de l'AMPA. ESTIU 2015
by Josep Maria Moreno Furner - Friday, 20 March 2015, 8:50 AM

L'AMPA del nostre institut ens fa arribar informació sobre colònies, camps de treball, intercanvis, sortides i estades a l'estranger per aquest estiu 2015.

Document adjunt

ampa-estiu-2015-1ampa-estiu-2015-2

Picture of Elisabet Maresma
Sortida a TV3 i can Negre de Sant Joan Despí
by Elisabet Maresma - Friday, 20 March 2015, 8:49 AM

IMG-20150314-WA0000_resized.jpgEl passat dilluns dia 9 de març els alumnes de tercer d'ESO vam anar a visitar les instal·lacions de TV3. La sortida consistia en fer una ruta pels estudis de la televisió pública catalana que va durar una hora i mitja. Ens van ensenyar diversos platós, entre ells el TN, el de Divendres o el del programa Efectivament. Alguns professionals de la casa com Tomàs Molina o Ariadna Oltra ens van saludar. Els alumnes també van poder veure alguns ídols de la seva infància com el senyor Pla, l'Àlex, en Pau i la Lila del Club Super 3.

Els grups de tercer es van haver de dividir en dos grups, tant per accedir als estudis centrals de la televisió pública catalana com per visitar Can Negre, una masia situada a Sant Joan Despí que fou transformada per l'arquitecte modernista Josep Maria Jujol entre 1915 i 1930.

L'experiència cultural va ser intensiva i també intensa perquè els alumnes van arribar esgotats a Taradell (va fer un dia de força calor), però alhora satisfets per haver aprofitat tant la jornada.

Picture of Eugènia Sitjes
Visita artística
by Eugènia Sitjes - Friday, 20 March 2015, 8:29 AM

foto_petita.JPGEl passat dimarts 10 de març l'alumnat d'Història de l'Art vam realitzar una sortida molt interessant a Barcelona on vam visitar: el Parc Miró, el Pavelló Mies van der Rohe, el MNAC i la Fundació Tàpies.

Picture of Lluís Dalmau
Eclipsi Solar 20/03/2015
by Lluís Dalmau - Thursday, 19 March 2015, 1:38 PM

imatge.jpg?1426767049El divendres 20 de març de 2015 tenim l’oportunitat de presenciar un fenomen astronòmic poc freqüent: un eclipsi de Sol. Pocs minuts després de les nou del matí, s'apreciarà com la Lluna s'anirà situant davant del Sol fins a cobrir-lo de manera parcial, fins a un màxim d’un 70% a la nostra latitud.

És una oportunitat que no cal deixar passar perquè el darrer eclipsi destacable va ser el 4 de gener de 2011, i el proper eclipsi observable no serà fins el 12 d’agost de 2026. Així doncs cal aprofitar l’avinentesa i gaudir del fenomen, tot i respectant sempre unes mínimes condicions de seguretat, la primera i més important de les quals és no mirar mai directament el Sol.

Podeu trobar tota la informació sobre l'eclipsi a l'enllaç:
Eclipsi Solar 20/03/2015

I, si tot va bé, podrem seguir la transmissió en directe entre les 09:10 i les 11:30 hores.

Picture of Josep Maria Moreno Furner
Viladrau i la Volta ciclista a Catalunya 2015. Afectacions dilluns 23 de març
by Josep Maria Moreno Furner - Wednesday, 18 March 2015, 1:35 PM

Els serveis Territorials a la Catalunya Central ens ha fet saber que en motiu de la celebració de la 95a edició de la Volta Ciclista a Catalunya la població de Viladrau es veurà afectada amb restriccions a la circulació el proper dilluns 23 de març.

Aquesta circumstància afecta la línia del transport escolar de Viladrau. És per això que els alumnes de la població de Viladrau finalitzaran les activitats lectives a les 13.00 hores per agafar tot seguit el transport escolar i arribar així a Viladrau abans de les restriccions.

Picture of Lluís Dalmau
Preinscripció 2015-2016: Sol·licitud, informació i calendari
by Lluís Dalmau - Tuesday, 17 March 2015, 9:52 AM

Presentació de sol·licituds (ESO) del 10 al 17 de març

Fer la sol·licitud de preinscripció per Internet: Sol·licitud no disponible, cal fer-la presencialment.

Documentació a presentar a l'Institut:

Cal presentar l’original i una fotocòpia dels documents següents:

• impressió de la sol·licitud que s'ha enviat per Internet
  • llibre de família (o un altre document relatiu a la filiació). Si l’alumne o alumna es troba en situació d’acolliment, la resolució del Departament de Benestar Social i Família
  • DNI del sol·licitant (pare/mare/tutor); si aquesta persona és estrangera, targeta de residència on consta el NIE o passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen
  • DNI de l’alumne o alumna si té més de 14 anys (o si té DNI encara que sigui menor de 14 anys)
  • targeta sanitària individual (TSI), si se’n té
  • carnet de vacunacions on figurin les dosis de vacunes rebudes
  • 2 fotografies de mida carnet amb el nom i cognoms escrits al darrera

Calendari (+info)

• Matrícula d'ESO: del 8 al 12 de juny de 2015, ambdós inclosos.

Consulta de resultats