Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Any Ramon Llull
by Cristina Guergué - Thursday, 28 April 2016, 1:37 PM

Els alumnes de 1r i 2n d'ESO, per commemorar l'any Ramon Llull i la festa de Sant Jordi, hem fet un fresc al vidre, emulant l'exposició Sol i Sombra de Miquel Barceló a la Biblioteca Nacional de França.

Any literari Llull 2015-2016

Picture of Elisabet Aymerich
Jornada atlètica
by Elisabet Aymerich - Thursday, 28 April 2016, 12:54 PM

Sortida dels 1000mllEl passat dilluns vam anar a les pistes Josep Mª Pallàs de Vic amb els alumnes de 1r d'ESO.

Allà van fer les proves de 50mll, 50mt, salt de llargada, llançament de vórtex, 1000mll i relleus.

Els alumnes que van tenir les millors marques participaran en una final Interescolar que se celebrarà el dia 27 de maig.

Picture of Jordi Tosar
Diàlegs en família- AMPA Ins Taradell
by Jordi Tosar - Wednesday, 20 April 2016, 10:11 AM

Avui dimecres, a les 20:00h, a la biblioteca del centre

Educar no és tan difícil

amb Maria Jesús Comellas Dra en Psicologia i professora emèrita titular del Departament de Pedagogia aplicada de la UAB

Picture of Lluís Dalmau
Preinscripció ESO 2016-2017
by Lluís Dalmau - Friday, 15 April 2016, 9:06 AM

Presentació de sol·licituds per Internet (ESO)

• del 30 de març al 6 d'abril

Preinscripció per Internet:

• Sol·licitud no disponibleactiva fins el dia 6 d'abril

Documentació a presentar a l'Institut:

Porteu l’original i una fotocòpia dels documents que calgui:

• impressió de la sol·licitud enviada per Internet
  • llibre de família (o un altre document relatiu a la filiació o acolliment)
  • DNI/NIE del sol·licitant (pare/mare/tutor)
  • DNI de l’alumne o alumna, si en té
  • targeta sanitària individual
  • carnet de vacunacions on figurin les dosis de vacunes rebudes
  • 2 fotografies de mida carnet amb el nom i cognoms escrits al darrera
  • sol·licitud de transport al Consell Comarcal:
  • fulls de dades i AMPA
  • full dret d'imatge

Matrícula d'ESO

• 13 al 17 de juny

Convocatòria

Beques per colònies d'immersió en anglès per 1r i 2n d'ESO
by Cristina Guergué - Wednesday, 13 April 2016, 2:16 PM

Ja vàrem informar als alumnes. El termini s'acaba 15/04/2016 !

Picture of Carme Terricabras
Els refugiats i les mines antipersona
by Carme Terricabras - Wednesday, 13 April 2016, 2:12 PM

El fotoperiodista Albert Cusidó, de Kevlar Fotoperiodistes, va venir dimarts 5 d'abril a fer xerrades als alumnes de 2n, 3r i 4t d'ESO. L'objectiu era donar a conèixer un conjunt de situacions i de conflictes bèl·lics, socials i econòmics que es produeixen diàriament i de forma continuada arreu del món. A 2n i 4t d'ESO els va parlar dels refugiats de diferents; el del Sàhara Occidental, el de Bòsnia i Hercegovina, el de Brasil i el que tots tenim tan present, la guerra de Síria. A 3r d'ESO va parlar del que són les mines antipersona i la seva incidència en la vida quotodiana de milions de persones d'arreu del món.

Picture of Carme Terricabras
Xerrada als alumnes de 2n de batxillerat de la modalitat de Ciències Socials
by Carme Terricabras - Wednesday, 13 April 2016, 2:11 PM

La doctora Carme Viladecans, professora de la UVic, va venir el divendres 1 d'abril a fer una xerrada sobre Com llegir un balanç.

L'objectiu era llegir i interpretar el balanç a partir de dades d'empreses reals. Una xerrada interessant, amena i entendora que haurà servit als alumnes per començar a preparar la selectivitat de juny.

Picture of Marta Juvanteny Gorgals
JORNADA DE PORTES OBERTES
by Marta Juvanteny Gorgals - Wednesday, 2 March 2016, 8:42 AM

Aquest dissabte us invitem a visitar el nostre centre!

A les quatre es farà una xerrada informativa sobre el funcionament i l'organització de l'institut enfocada als pares d'alumnes que faran primer d'ESO el curs vinent.

L'Institut estarà obert a partir de dos quarts de sis per tothom que el vulgui visitar.

Sereu benvinguts!

Superada la 1a eliminatòria de “S’acaba el temps” a Ràdio Taradell
by Cristina Guergué - Tuesday, 1 March 2016, 9:47 AM

Paula i AlbertEls alumnes de l’INS Taradell,  Paula Torres (4t A) i Albert Adam (4t C), han superat la 1a eliminatòria al concurs “S’acaba el temps” que organitza Ràdio Taradell, celebrada el diumenge 28 de febrer.

Aquest concurs, en què tot d’alumnes de 4t d’ESO de centres d’Osona s’enfronten entre ells,  consisteix a endevinar preguntes de cultura general (personatges, música, ciència, història, actualitat, etc.)

Moltes felicitats als nostres representants perquè han aconseguit superar als contrincants del centre de Gurb i passar a l’eliminatòria següent.