COMENCEM NOUS PROJECTES

Avui hem començat nous projectes a tots els cursos de l’ESO. Aquests treballs col.laboratius tindran una durada d’una setmana i són els següents:

1r ESO: Preparats? – Un projecte on els grups de 1r organitzaran una festa de benvinguda pels alumnes que l’any que ve vindran a fer 1r d’ESO al nostre institut.

2n ESO: Existeix l’envàs perfecte? – En aquest projecte els alumnes dissenyaran i construiran un envàs seguint els requeriments que el client els ha especificat.

3r ESO: Consum responsable – Els alumnes analitzaran que significa el consum responsable estudiant hàbits de consum i formes de reduir les despeses innecessàries i excessives.

4t ESO: Els anys 60 – Aquest projecte de recerca consisteix en fer una anàlisi d’aquesta dècada mitjançant diverses activitats de recerca d’informació.