DISTINCIÓ DE LA PROVA D’ACCÈS A LA UNIVERSITAT

Ens complau fer saber a tota la nostra comunitat educativa que una alumna del nostre centre ha merescut la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts.

Aquesta alumna és la Janett Uriol.

Ha estat un goig poder comptar amb aquesta alumna i volem felicitar-la, a ella i, per extensió, a tot l’equip docent que ha treballat amb ella amb rigor, constància i eficàcia,  i a la seva família, perquè sense la complicitat i el treball de tots tres agents (alumne-institut-família) és del tot impossible poder arribar a aquests resultats d’excel·lència.

També volem aprofitar aquesta oportunitat per a felicitar a tots els altres alumnes nostres que han superat amb èxit les Proves d’Accés a la Universitat i per a reiterar els nostres millors desitjos de cara al seu futur.

Felicitats.

Carles Cortina Callís