VISITA D’ESTUDIANTS D’HAMBURG

El passat 19 de setembre, per segon any consecutiu, vam rebre la visita dels estudiants alemanys d’Hamburg. Alguns alumnes de 4t d’ESO s’han estat comunicant amb ells durant els últims set mesos via correu electrònic.

Vam fer les presentacions a la biblioteca i després vam anar a la platja. Aguns es van banyar, d’altres van jugar a diversos jocs, però tots ells van comunicar-se en anglès, practicant tot allò que treballen a classe.

Ens ho vam passar d’allò més bé!

Alguns alumnes van fer escrits sobre la jornada que van passar amb els estudiants d’Hamburg. A continuació podeu llegir el de l’Ainhoa Moya Sevilla, alumna de l’E41.

What happened yesterday?

Yesterday, I lived one of the most exciting experiences as a high school student. My day started in the schol, having normal classes.

First, I had the three classes. Later, at eleven thirty the Germans arrived. We introduced ourselves and then, they did that too. When we finished the presentations, we headed to the beach. On the way, we started to meet the Germans.

I really wanted to meet and talk to them. When we arrived at the beach, the Germans rushed into the sea, while we prepared games to play. When we finished bathing we said: “Let’s play together”.

Finally, we said goodbye and went home.