PROJECTE 1R ESO: LA REVISTA

Benvolguts pares,

Vam encetar l’any amb un nou repte. Les aules es van convertir en una redacció de revista i els vostres fills i filles en periodistes. Entre tots els primers d’ESO vam elaborar una revista digital pensada per a que tothom en pugui gaudir, ja que estarà penjada en aquest web.

Treballar en petits grups col·laboratius ha estat un gran desafiament. Fer feina entre tots no és fàcil, superar els petits entrebancs diaris tampoc. Cada un dels membres del grup amb un paper essencial (redactors, reporters, dissenyadors o il·lustradors) havia de desenvolupar correctament la seva tasca per tal que l’escrit brillés.

La presa de decisions en petit i gran grup ha estat essencial : el format d’edició, la portada, la contraportada ….. molts ítems a decidir.

Els textos i temàtiques escollits han estat molt variats (entrevistes, tires còmiques, textos descriptius o reportatges) i així ho és també la nostra revista.

Molt orgullosos de la nostra primera edició i per la feina i il·lusió que sabem que hi ha al darrera, només ens cal felicitar als i les alumnes per la gran tasca feta.

Enhorabona !!! Repte aconseguit !!!! Ara, a pel següent : PIRATES!

Podeu llegir la revista a l’enllaç a continuació:

LA REVISTA