Departament d'Ensenyament

Mes anterior Febrer 2016 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

Qui hi ha?

13 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Carnaval 2016

Enviada per admin el 06/Feb/2016 - 11:21

Carnaval 2016

Fotos                                                          Vídeo

Mar i Cel

Enviada per admin el 12/Gen/2016 - 17:55

MAR I CEL al Teatre VICTÒRIA

El dimecres 16 de desembre els alumnes de 1r d’ESO vam anar a veure l’obra de teatre Mar i cel, al Teatre Victòria. Després d’esmorzar al Parc de les Xemeneies, al Paral·lel, vam dirigir-nos al teatre.

Mar i cel és la història d’un amor tràgic i impossible, escrita per Àngel Guimerà al segle XIX. Parla de la relació entre cristians i musulmans al segle XVII. Els protagonistes són un noi musulmà, Saïd, i una noia cristiana, Blanca. A tots dos se’ls ha inculcat que han d’odiar l’altra religió i els que hi creuen. Ells no estan d’acord amb aquesta idea  i en l’educació que han rebut i acaben enamorant-se.

La representació ens va agradar molt perquè els efectes especials estan molt treballats, hi ha piruetes impressionants i una ambientació excel·lent.

Tot i que és llarga, dura més de dues hores, no tens aquesta sensació , ja que la història és interessant i emocionant.

Val la pena d’anar-la a veure!!!!!!!!!

Maria Pallàs (1r d'ESO)

Festa d'hivern

Enviada per admin el 03/Gen/2016 - 11:21

Fotos                                                             Vídeo

Record d'en Gerard

Enviada per admin el 15/Des/2015 - 12:16

En Gerard ens ha deixat

Dissabte passat varem perdre un company, en Gerard.

Pels que no el coneixíeu, sapigueu que en Gerard era un noi que, per sobre de tot, s’ha fet estimar. Un noi que, malgrat les circumstàncies amb les que ha hagut de viure els últims anys, ha mantingut sempre un somriure a la seva cara.

Als que sí que l’heu conegut, estigueu ben orgullosos d’haver crescut amb ell, d’haver-hi jugat, d’haver-li donat caliu i d’haver-lo ajudat quan ho ha necessitat.

Quedeu-vos amb el record d’haver compartit amb ell tots aquests anys com a bons amics que heu estat.

Què ens deixa el Gerard a part d’aquest record? Doncs ens deixa el seu desig de viure, i sabem que per a ell no ha estat fàcil.

També ens deixa el seu sentit de l’humor i aquelles ganes que tenia d’estar amb vosaltres perquè heu format part de la seva vida.

I sobretot ens ha ensenyat a tots, grans i petits, a tenir prou força per tirar endavant davant les dificultats.

Sempre al nostre cor, Gerard.

En Gerard presenta un premi

El record d'una companya

El record d'una altra companya

L'escrit dels mestres de l'Escola Sagrada Família

Porta 22

Enviada per admin el 03/Nov/2015 - 15:53

Porta 22

Com cada any, el nostre alumnat de 4t va passant per les instal·lacions de Porta 22, un servei d'assessorament i dinamització acadèmica i professional de Barcelona Activa. Allà descobreixen quines són les portes que s'obriran un cop acabin l'ESO i quins camins hauran de seguir per acomplir els seus somnis professionals i acadèmics.

2 ESO B al MNAC

Enviada per admin el 21/Oct/2015 - 19:30

Visita-taller de 2n ESO B al Museu Nacional d'Art de Catalunya

El passat dimars dia 13 d'octubre, els alumnes de 2n ESO B, dins de la matèria de Plàstica, van fer una visita-taller al Museu Nacional d'Art de Catalunya on es va fer un recorregut sobre l'evolució de l'escultura des del neoclassicisme del S. XIX fins l'abstracció del S. XX. A continuació, en el taller,  els alumnes van crear escultures recollint els conceptes que s'havien tractat.

MÉS FOTOS

Visita al MNAC

Enviada per admin el 08/Oct/2015 - 11:08

Visita-taller de 2n ESO A al Museu Nacional d'Art de Catalunya

El dimarts 6 d'octubre l'alumnat de 2 ESO A​​ va ​visitar​ el MNAC, on va gaudir de l'exposició i ​va realitzar un taller sobre escultura​.

MÉS FOTOS

21 objectes

Enviada per admin el 13/Set/2015 - 12:03

21 Objectes

El Museu Nacional d'Art de Catalunya, ha publicat recenment a la seva web, l'exposició resultant i la memòria de l'experiència que es va desenvolupar durant el curs 2013-14 al nostre institut dintre del programa EN RESIDÈNCIA amb la participació de l'artista David Bestué,  els alumnes de 4t d'ESO, el professor Ferran Velázquez en la matèria d'Educació Visual i Plàstica i amb la col·laboració de les professores Asun Álvarez i Elisenda Benet.

« 1 2 3 4 5 »
Web feta amb el Zikula