Jornada portes obertes a l’ESO

La comunitat educativa de l’Institut Salvador Vilaseca està organitzant una jornada de portes obertes a l’ESO. És important que els nostres futurs alumnes i les seves famílies coneguin de primera mà el nostre projecte educatiu, el nostre equip humà i l’organització de l’ESO. En el context actual de la pandèmia i per garantir la seguretat sanitària, el format d’aquestes jornades de portes obertes serà una sessió virtual via videoconferència el proper dimecres 10 de març a les 19 h.  Hem enviat una carta adreçada a totes les famílies de 6è curs de les nostres adscrites informant del desenvolupament d’aquestes jornades i indicant l’enllaç de Google Meet de la videoconferència. Per aquelles famílies que no tenen la possibilitat de connectar-se a la jornada de portes obertes en la modalitat de videoconferència, dijous 11 de març a les 19 h farem una sessió presencial al centre amb grups reduïts de com a màxim 10 persones, un representant de cada unitat familiar i requisit de cita prèvia. Per demanar cita prèvia truquin al telèfon de l’institut 977756047. Per qualsevol consulta o informació relativa a la preinscripció poden enviar un correu a l’adreça info@savi.cat.

Informació donada a la Jornada de Portes Obertes

Simultànies d’escacs i treball de recerca

El dilluns 16 de novembre vam fer un torneig de simultànies d’escacs a 2n B de Batxillerat a càrrec de l’alumne Aaron Alfonso que és campió d’aquest esport i a més ha dedicat el seu Treball de recerca a: “El meu món, els escacs”. En el sistema de puntuació relativa que empra la federació catalana d’escacs, l’elo, l’Aaron té una puntuació de 2170 i una norma de mestre català. Actualment té el títol de campió provincial absolut i és 74è classificat absolut d’Espanya.

Tothom va poder gaudir d’un disputat torneig, amb un premi final a càrrec del propi Aaron, un llibre per aprendre a jugar a d’escacs.

Presentació de la reunió de pares de 1r d’ESO

En aquest enllaç podeu consultar tota la informació que vam dir respecte al curs 2020-21 en la reunió online que vam fer el passat 22 de juliol.

Si teniu algun dubte concret podeu enviar un correu a: info@savi.cat.

El llistat de llibres i material didàctic el podeu consultar en la pàgina web de l’institut.

Per comprar el xandall poseu-vos en contacte amb l’ampa de l’institut: ampasalvadorvilaseca@hotmail.com

Enllaç amb la presentació: Reunió famílies 1r d’ESO_juliol

Llibres i material didàctic curs 2020-21

ESO

L’equip directiu està organitzant els grups d’ESO pel curs 2020-21 a partir de les instruccions del Departament d’Educació. A hores d’ara, encara no tenim distribuïts els alumnes en llistes de grups-classe. Quan tinguem aquestes llistes acabades publicarem a la pàgina web del centre i enviarem per correu a les famílies els llistat de llibres i material didàctic pel curs vinent.

BAT

La matriculació de Batxillerat comença el proper 8 de juliol. Podeu consultar el llistat de llibres de les matèries comunes i de modalitat en el fitxer adjunt.

IDDINK

L’institut ofereix el servei de l’empresa de reutilització de llibres IDDINK que enguany ha creat un lloc web específic per l’institut Salvador Vilaseca. Podeu consultar tota la informació en els enllaços annexes.

LLibres BAT 2020_21

Enllaç amb el nou lloc web:   http://microsites.iddink.es/CA/416_institut_salvador_vilaseca

Informació d’interès: