Trobada de projectes de tecnologies creatives i robòtica

Font: Cosmocaixa

El programa de Formació amb Tecnologies Creatives és un programa d’aprenentatge col·laboratiu dissenyat per a escoles que vulguin incorporar tecnologia emergent als seus cursos existents de tecnologia, i migrar d’un model d’ensenyament tradicional a un model basat en projectes i experiments.
Les tecnologies creatives cada cop estan més presents a les escoles, amb l’objectiu de motivar els estudiants i proporcionar noves eines per a l’aprenentatge de la tecnologia.
No us perdeu l’oportunitat de visitar aquesta mostra, en la qual podreu descobrir l’enginy i la creativitat de joves procedents de diferents escoles de Catalunya.
Durant les jornades, cada escola participant en el projecte disposarà d’un espai per mostrar els seu projectes, en els quals s’apliquen els seus coneixements d’electrònica, programació, construcció i encaix, que no ens deixaran indiferents i ens sorprendran per l’originalitat i la varietat. Cada estudiant tindrà la possibilitat de presentar i compartir els seus projectes amb els altres participants i amb totes les persones que s’acostin a CosmoCaixa.
El propòsit principal d’aquest esdeveniment és que tots coneguem i compartim les idees que han sorgit i mostrem una manera diferent d’acostar-nos a la tecnologia.