Projecte de Convivència

Marc de referència: http://xtec.gencat.cat/ca/centres/projeducatiu/convivencia/

En els següents enllaços es pot descarregar-se el document actualitzat del Projecte de Convivència del centre, el qual emmarca les mesures previstes per fomentar una bona convivència i afavorir la resolució pacífica dels conflictes escolars, incloent-hi les actuacions contra l’assetjament escolar i tota forma de violència.

Projecte_Convivencia_22-23 (actual)

Servei de Mediació

En el nostre blog de Mediació pots trobar el model de sol·licitud: http://mediacioroquetes.blogspot.com/

Presentació explicativa per l’alumnat i les famílies:

Servei de Mediació 2022-23

Programa Tutories Júnior

Presentació del programa de Tutories Júnior 2n_3r feta el curs 19-20

Programa d’Innovació #aquíproubullying

Un dels temes fonamentals que treballem al centre és la prevenció, la detecció i l’eradicació de l’assetjament escolar. Tenim establert un protocol d’intervenció i formem part del programa #aquiproubullying, engegat pel Departament d’Ensenyament durant el curs 2017-18 .

Com a part del projecte d’innovació #aquíproubullying, vam engegar una formació específica i vam redactar una primera versió del nostre propi projecte durant el curs 2017-18. Al llarg del curs 2018-19 el vam acabar, el vam implementar i ens vam incorporar a la xarxa de centres #aquiproubullying. I finalment, durant el més de novembre de 2019, hem rebut la valoració positiva per part del Servei de Família i Escola del Departament.

Podeu fullejar la memòria corresponent i el projecte sencer mitjançant aquests enllaços:

Memòria projecte #aquíprobullying INS. ROQUETES Projecte aquiproubullying INS Roquetes 18-19

Una de les eines que hem creat per a la detecció de casos d’assetjament és la possibilitat d’enviar missatges personals a través del blog de Mediació. Tot simplement, en clicar sobre la imatge del logo situada a la portada del web podem enviar una breu descripció dels fets que ens ajudi a conèixer el cas:

Per a més informació sobre el programa us deixem aquesta presentació:

Programa d’innovació #aquíproubullying presentació