VACUNACIÓ ALUMNAT 2n D’ESO

El proper dia 6 de març, dimarts, l’equip de salut escolar del Centre d’Assistència Primària administrarà la vacuna Td (antitetànica i antidiftèria) als alumnes de 2n d’ESO (14 anys).

L’equip de salut escolar del Centre d’Assistència Primària ens ha comunicat que el proper dia 6 de març, dimarts, es desplaçarà al nostre centre per tal d’administrar la vacuna Td (antitetànica i antidiftèria) als alumnes de 2n d’ESO (14 anys).

Aquesta vacunació es porta a terme seguint el Decret 219/2008, d’11 de novembre del Departament de Salut, pel qual s’estableix el calendari de vacunacions sistemàtiques.

És molt important que el dia anterior, dilluns 5 de març, els/les vostres fills/es porten el CARNET DE VACUNACIONS.