Resultats dels exàmens KET i PET

Al mes de  maig 24 alumnes del nostre Institut van participar en les proves dels exàmens de la universitat de Cambridge de KET i PET.  Aquests exàmens oficials d’anglès es van celebrar aquí al nostre institut, ja que som un centre examinador, i ara finalment hem rebut els resultats.

Dels 15 alumnes que es van examinar del KET (Key English Test) han aprovat directament 9.  Dels restants 5 han assolit el nivell d’anglès internacional de A1,que, tot i que no significa que han aprovat el KET, és un reconeixement oficial del seu nivell d’anglès.  (Per una explicació dels nivells internacional feu clic aquí.)

En els exàmens de Cambridge cal assolir un resultat de 70% o més per aprovar i en els resultats tan sols hi ha dues qualificacions, “Pass” (aprovat) i “Pass with Merit” (aprovat amb mèrit).  Dels aprovats hem de destacar que Victor Borja ha aprovat amb “Pass with Merit” i li felicitem especialment.

A l’examen de PET, un nivell que correspon a nivell 2 de l’Escola Oficial d’idiomes, dels 9 alumnes que es van examinar 6 han aprovat i els tres restants han assolit el nivell internacional de A2.  Dels que han aprovat el PET un, Francesc González, també ha aprovat amb “Pass with Merit”.

Ara només queda felicitar a tothom i animar, de tot cor, a tots els altres alumnes del centre a que l’any vinent s’apunten a participar en els exàmens oficials d’anglès de Cambridge aquí mateix al nostre institut.