Viatge de 4t d’ESO

dav

Els alumnes de 4t ESO van celebrar el final d’etapa amb un viatge molt especial que sempre recordaran, un creuer. El creuer tenia les següents destinacions: Eivissa, Palma de Mallorca, Marsella, Savona i Gènova. El casc antic d’Eivissa amb els seus baluards, la catedral de Palma en tota la seva opulència, el port, el casc antic i la noria de Marsella i finalment el casc antic, la catedral i els magnífics edificis genovesos on el dia finalment es va descobrir i el sol va acabar brillant.

Els alumnes s’ho van passar fantàsticament bé i el seu comportament va ser exemplar. Tots els/les alumnes coincideixen en que aquest viatge en particular ha sigut molt intens i especial. El professorat acompanyant està feliç de que així sigui i s’ho hagin passat tant bé.