RobotEbre 2018

El passat divendres 11 de maig els alumnes de l’Específica de 3r d’ESO de “Robòtica” i els alumnes de la matèria específica de 4t d’ESO de “Tecnologia”  vam assistir a la III Mostra de Robòtica Educativa a les Terres de l’Ebre.

Aquesta mostra va nèixer amb l’objectiu d’impulsar la robòtica als centres de les Terres de l’Ebre i ser un punt de trobada de la comunitat educativa. Aquest any, per primera vegada, la mostra es va celebrar al Pavelló Firal de Remolins (Tortosa), un espai amb més cabuda per a tots els alumnes i professors participants.

Primerament, va començar l’acte de benvinguda per part dels organitzadors. A continuació, vam exposar tots els projectes que portàvem preparats per a mostrar i vam anar puntuant amb gomets de diferents colors l’originalitat i la feina dels treballs que més ens van cridar l’atenció. Tot seguit, vam poder esmorzar i descansar una estona dins del matex pavelló. Després, vam participar en un Escape Room, en que haviem de resoldre diferents enigmes a través del telèfon mòbil, en grups de 3 o 4 alumnes i en un temps limitat. Finalment, hi va haver unes paraules de cloenda de l’acte.

A més, de projectes de Robòtica també vam poder provar diferents Apps creades dins de l’assignatura de “Mobilitzem la Informàtica” i veure alguns treballs de recerca relacionats amb el  món de la Informàtica o la Robòtica.

Va ser una experiència molt enriquidora per a tots!!