Reunió de pares de 2n de Batxillerat

Dia: 15 de febrer

Hora: 19.00h

Lloc: Sala d’actes de l’institut

Us informem que del 17 al 29 de febrer estarà obert per als alumnes de 2n de Batxillerat el termini de prematrícula a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) 2016. Per tal de tramitar-la correctament s’haurà d’accedir a l’adreça http://accesnet.gencat.cat amb el DNI de l’alumne i els codis que us facilitarem des del centre.

A fi d’explicar-vos bé tot aquest procés, que inclou un període de prematrícula i un altre posterior de matrícula definitiva, així com facilitar-vos altres dades referents a les PAU, us convoquem a aquesta sessió informativa prèvia.

El document general explicatiu és aquest:

Guia informativa prematrícula PAU 2016. Alumnat 2n batxillerat

I la pàgina del Departament de Universitats i Recerca en què podreu trobar informació sobre horaris i estructura de les PAU, proves d’aptitud pels graus que la demanen, taxes, etc és aquesta:

Proves d’accés a la Universitat