L’AO visitem Cerveses Nel

Els alumnes de l’Aula Oberta estem treballant des de principi de curs en un projecte sobre “La cervesa” i, per fi; vam fer una sortida per a posar cara a tot el que hem vist a classe des de les diferents matèries.

El passat divendres 11 de maig alguns dels alumnes de l’Aula Oberta vam visitar les instal·lacions de la cerveseria Nel, de Santa Bàrbara.

Quan vam arribar-hi, Jordi i Salomé ens van rebre a la seva fàbrica.  Jordi ens va explicar l’origen del nom Nel, que ve de el seu besavi Manuel que era terratinent. L’empresa Nel està creada i inspirada en la seva figura.
Primer ens van ensenyar les diferents màquines on es produïa la cervesa artesana, després ens van mostrar els diferents ingredients que utilitzen i, fins i tot; vam poder tastar-los.
També ens va explicar que el procés d’envasament era totalment manual, l’únic que no tenien manual era l’etiquetadora. Quan fabriquen la cervesa produeixen unes 3.000 ampolles en cada lot.
Tenen cerveses elaborades amb diferents ingredients com l’arròs, la garrofa, la vainilla…

“La visita va estar molt entretinguda i vam aprendre algunes coses.” – Júlia Grau
“Va ser una experiència molt enriquidora i original.” – Maria Audí
“Vaig poder provar tots els ingredients que s’utilitzen per a produir la cervesa.” – Marc Martínez

1. Puri Forné

Gràcies pel teu comentari, Angels. Ha estat una bona experiència com a cloenda del projecte de curs i tingues present que la visita ha estat molt acollidora…Bona gent a Santa Bàrbara!