Jornades d’Identitat Digital

El passat 19 i 20 de març tots els alumnes  d’ESO del centre van participar en les Jornades d’Identitat Digital. La identitat digital, les xarxes socials i el ciberbullying són fenòmens protagonistes del segle 21 i malgrat tots els avantatges que ens ofereixen les noves tecnologies, tots sabem que és necessari fer-ne un bon ús si no volem que ens perjudiquen molt seriosament. Durant aquestes jornades es van respondre unes enquestes i es va treballar en el tema per tal d’estudiar-lo, reflexionar i extreure’n tot un seguit de conclusions.

Com a cloenda de les Jornades, el passat 17 d’abril vam celebrar un acte per a les famílies on els mateixos alumnes d’ESO van exposar els resultats de les enquestes i van explicar algunes de les conclusions a què es va arribar. Finalment, Miquel Ayuso, mosso d’esquadra responsable de les relacions amb la comunitat, va donar alguns consells sobre seguretat a les xarxes per a les famílies i ens va informar dels recursos que tenim com a usuaris de les noves tecnologies per poder estar segurs en el món digital.

Aquí teniu la presentació feta: Jornades identitat Digital 2018 (pdf)

Enhorabona per la vostra tasca i gràcies a tots els assistents!