Portes Obertes Curs 18-19

entrada_lletres_roquetesEls propers dies 9 i 10 d’abril  celebrarem unes noves Jornades de Portes Obertes per informar i donar la benvinguda a tots els alumnes que cursaran 1r d’ESO al nostre centre durant el curs 2018-19, així com a les seves famílies.

La trobada començarà a la Sala d’Actes i tot seguit us oferirem un recorregut guiat per les instal·lacions de l’institut a càrrec d’alguns alumnes voluntaris del grup de Mediació.

Al llarg de la xerrada i la posterior visita esperem que pugueu fer-vos una idea de com treballem i quins projectes hem engegat, així com aclarir tots els dubtes que tingueu sobre els ensenyaments oferits, la vida acadèmica o el funcionament general del centre.

La distribució dels assistents i l’horari previst per als dos dies serà el següent:

DIA 9:     15:15 Alumnat de Roquetes      19:00 Pares i mares de Roquetes

DIA 10:     19:00 Alumnat, pares i mares de la resta de poblacions adscrites.

Tota la informació rellevant de la trobada la podreu trobar en aquests documents:

GUIA NOU ALUMNAT 1r ESO 18-19

Presentació de la jornada en Prezi

Enllaç web: Estudiar a Catalunya i Document de preinscripció curs 18-19 (per descarregar)