Visita Collège de Corsac

Del 19 al 23 de març ens van visitar els alumnes francesos del Collège de Corsac de Brives-Charensac (Auvergne), prop de Le Puy en Velay.

El dimarts va ser una jornada llarga i profitosa vam anar tots junts a visitar l’Observatori de l’Ebre,vam fer ruta turística per Tortosa finalitzant al refugi antiaeri de darrera l’antic cinema Fèmina.

El dimecres, tant  els alumnes francesos  com els nostres es van trobar amb els rapitencs que acollien a la resta d’alumnes francesos del mateix Collège de Corsac fent una ruta turística per la Ràpita, la Torreta, el passeig, pícnic a la platja i per acabar visita a la llotja del peix. Els va sorprendre molt veure com es feia la venda del peix.

El dijous van fer una magnífica caminada,  per la GR de l’Ampolla a L’Ametlla, fins la platja de Santa Llúcia. Van arribar cansats, però molt contents.

El divendres van marxar de matinada … però aviat els tornarem a veure!!

I és que va ser una setmana molt intensa, plena d’emocions. Sobretot a les tardes, on pares i alumnes es van bolcar en els alumnes francesos.

La setmana la vam acabar esgotats, però satisfets i emocionats.

Des d’aquí vull donar les gràcies especialment a les meves companyes i companys Tere Anglada, Núria Gisbert, Huw Edwards, Enric Rehues i Fanny Vidal, als pares i als alumnes per la bona acollida proporcionada als amics francesos.

Suny Chermés