Excursió Fira CTC Arduino Barcelona 2018

La setmana passada vàrem fer una excursió conjunta els alumnes de l’alternativa de Tecnologia de l’institut Roquetes amb els alumnes de l’IES Daniel Mangrané de Jesús, a Barcelona.

Durant l’últim mes tots nosaltres havíem treballat centrats en el nostre projecte grupal que exposaríem el dia de la fira.

Quan vam arribar allí, tota una multitud ja s’havia situat en la seva taula corresponent i estaven preparant el muntatge dels seus projectes. Nosaltres ens vam disposar a fer el mateix i, en acabar, establírem un horari que marcava el temps que havíem d’estar a la zona del nostre projecte i el temps que teníem per visitar els altres treballs.

Els projectes que vam anar a visitar, generalment estaven a l’altura de l’ocasió. Em va sorprendre molt gratament la visió que tenien algunes persones i que havien aconseguit plasmar a la perfecció en el seu projecte.

Va ser un dia molt interessant, en què es va combinar a la perfecció la tecnologia amb la diversió, i això va fer que gaudírem plenament de la sortida.

Resultat d'imatges de fira robotica ctc Resultat d'imatges de fira robotica ctc Imatge relacionada

Aquí està l’enllaç al nostre projecte: