S’han acabat els tallers a l’Escola Marcel·lí Domingo

p1000872_2Quina pena! Se’ns ha fet curta l’experiència, però ha estat molt intensa, divertida i engrescadora. Per als alumnes de sisè de l’Escola Mestre Marcel·lí Domingo ha estat una divertida primera presa de contacte amb la programació informàtica. Per als vostres companys de 2n d’ESO ha estat una experiència molt enriquidora, i la millor manera de posar en pràctica el que han aprés del programa Scratch. Tots s’han adonat de que sabien molt més del que es pensaven, o del que els deixem demostrar. I tots ells…REPETIRIEN.

S’ho han passat molt bé, han aprés a transmetre coneixement, a ajudar els altres i a afrontar situacions de certa pressió o estrès. Els podeu felicitar, perquè ho han fet, i AMB MOLT BONA NOTA!

Gràcies a tots ells per les ganes i pel temps que li han dedicat (inclús de pati).

Repetirem??

Avui, 20 d’octubre, els mestres informàtics dels alumnes de sisè C han estat:

• Sami Calvo (2D).
  • Marc Bertomeu (2E).
  • Silvia Sabaté (2B).
  • Marina Gilabert (2D).
  • Iris Berengué (2B).
  • Iah-hel Biloul (2D).
  • Alexia Tafalla (2E).

domigo20_10_2

mosaic_marceli
Alumnes de 6è A. 18/10/2016. Formadors de l’INS Roquetes: Sami Calvo (2D), Marc Bertomeu (2E), Silvia Sabaté (2B), Martí Fontvila (2A) i David Bes (2D).