Sortides del projecte Hort curs 2016/17

El projecte “Hort Ecològic” implica realitzar una sèrie de sortides per conèixer i entendre millor l’engranatge de l’agricultura ecològica. Per tal d’adquirir coneixements sobre la matèria amb suport visual i contactar amb la mare Terra, cal visitar l’entorn, veure la producció d’un hort ecològic i conéixer un lloc on només es fa venda de productes ecològics.

Visites realitzades durant el curs 2016/17:

• Biblioteca Mercè Lleixà. En data el 23 de novembre, alumnes de 1r i 2n.
  • Grup de consum ecològic La Vianda. El 18 gener, amb l’alumnat de 1r i 2n.
  • Cooperativa Soldebre. El 4 abril, alumnat de 2n i 3r.
  • Hort ecològic Lo Collitó d’Aldover. Durant  la Setmana de la Natura, en concret el 8 de juny, alumnes de 3r.
  • Visita a municipis de la comarca: Roquetes, Tortosa, Xerta i Aldover les dates 10 març i 5, 12 i 26 maig els alumnes de 3r.