1r premi del concurs de vídeos

Els alumnes de Comunicació Audiovisual de tercer d’ESO van obtenir el primer premi de la categoria “Adolescents” en el concurs de clipmetratges contra la violència masclista organitzat per l’Oficina Jove del Baix Ebre, amb el suport del Consell Comarcal del Baix Ebre i l’Institut Català de la Dona.

El lliurament de premis es va fer el passat divendres 9 de març al Saló de Plens del Consell Comarcal. Després dels parlaments inicials i la lectura del manifest del Dia de la Dona, cada grup d’alumnes va poder presentar breument el seu treball, es van visionar els nou vídeos presentats en total i finalment va arribar el moment dels guardons i les felicitacions. L’Institut de Roquetes i l’Institut de l’Ebre (Integració Social) van obtenir els primers premis en les seves respectives categories (Adolescents i Joves), i l’Institut-Escola Daniel Mangrané de Jesús i l’Institut Joaquín Bau de Tortosa els segons. A més, tots els participants es van endur un diploma i un petit obsequi de part dels organitzadors. La clausura va anar a càrrec de la presidenta del Consell Comarcal, la Sra. Sandra Zaragoza.

A més del trofeu commemoratiu, els alumnes realitzadors del vídeo (Chiara Frisoni, Genís Rodríguez, Aïssa Daoudi, Yassine El Baghati, Àlex Queralt, Ariadna Muñoz, Àxel Rodríguez, Germán Segarra, Gerard Andreu, Àlex Sáez i Marc Cid) tindran l’oportunitat de gaudir d’una entrevista col·lectiva al Canal Terres de l’Ebre i d’un pack de six vals per a una estada gratuïta de cap de setmana als Albergs de la XANASCAT.

Més informació del lliurament aquí: Ebre Digital (concurs de vídeos contra les violències masclistes

1. Rosa Mª Solé Mallén

Moltes felicitats! Guanyar un concurs no és fàcil. Requereix esforç, treball, coordinació i feina molt ben feta! Enhorabona!