Pla d’Excel·lència

PLA D’EXCEL·LÈNCIA

L’INS Ridaura forma part de la zona d’excel·lència de la Vall d’Aro. Fa sis anys, amb el suport de la Inspecció Educativa, es va iniciar un projecte d’excel·lència a tota la zona educativa Vall d’Aro. Aquest projecte inclou totes les escoles de primària i l’institut. L’objectiu d’aquest pla ha estat oferir una sèrie d’actuacions a diferents nivells per tal d’atendre tots els alumnes; amb la finalitat que cadascú aprofiti al màxim les seves capacitats, tot excel·lint també com a persones que són i que hauran de desenvolupar-se en una societat canviant. El projecte pretén formar persones creatives, autònomes, amb poder de decisió, capaces de fixar-se objectius personals i laborals i de saber treballar per assolir-los.