FIRA CIÈNCIA ENTRE TOTS 2017

LA DIVULGACIÓ CIENTÍFICA TÉ ÈXIT SI, D’ENTRADA, TAN SOLS ENCÉN LA GUSPIRA DE L’INTERÈS

El nostre institut ha participat enguany, i per segona vegada, en la 4a edició de Ciència entre Tots, que va tenir lloc a Girona el dissabte, 6 de maig. Aquesta fira pretén estimular l’interès per la ciència als alumnes de secundària de les comarques gironines mitjançant la divulgació d’experiments o experiències científiques.

Durant tot el matí, alumnes de 2n d’ESO del Ridaura van representar el nostre centre tot explicant al públic les experiències que ells mateixos i companys d’altres cursos havien preparat. A més, van poder passejar per la resta de parades i descobrir un munt de propostes que altres alumnes els van plantejar.

Des de l’àmbit d’experimentals valorem molt positivament l’experiència i esperem poder-la repetir el curs vinent!!

ACCÉS A LES FOTOS

VÍDEO DE LA FIRA

ENLLAÇ A LA PÀGINA DE “CIÈNCIA ENTRE TOTS”