EXÀMENS OFICIALS DE CAMBRIDGE

La setmana passada es van dur a terme els exàmens de Cambridge al nostre institut, ja que a partir d’enguany serem Centre Examinador Oficial.

Més concretament, el dilluns 22 es van fer les proves orals i el dissabte les de compresió lectora, comprensió oral, expressió escrita i gramàtica. En total s’hi van presentar 33 alumnes del nostre centre que es van examinar de tres nivells diferents: KET, PET i FCE.

També vam comptar amb la presència d’uns 80 alumnes més provinents de diferentes escoles de l’entorn que van fer les proves de MOVERS i FLYERS.

20170527_130700  20170527_130713