Viatge als campaments del Sahara occidental

El passat divendres dia 10 de novembre un grup de 7 alumnes dels cicles formatius d’Integració Social i Animació Socicultural i Turística van iniciar una estada de 13 dies als campaments de refugiats del Sàhara Occidental.

El mateix divendres es va fer una roda de premsa amb la presència de tots els agents implicats: la regidora de Drets Civils de l’Ajuntament de Sabadell, representants del Parc Taulí, un membre de l’entitat TACC (Taller d’Art, Cultura i Creació) que gestiona aquest projecte, l’alumnat del nostre institut i la professora acompanyant

L’alumnat compartirà l’estada amb una comissió mèdica del Parc Taulí dins del marc del projecte d’Argermanament de l’Ajuntament de Sabadell amb l’Argub amb la finalitat de millorar les condicions de vida dels refugiats sahrauís que en l’actualitat estan obligats a viure al mig del desert d’Algèria. Viatjarà acompanyat de la professora Núria Verge i dos membres de la TACC

L’alumnat està molt il•lusionat en poder participar com a cooperants en aquest projecte realitzant tasques socioeducatives dins de l’àmbit del lleure amb joves sahrauís. Aquesta estada forma part de l’anàlisi de la realitat del projecte de sensibilització que estan dissenyant dins del mac curricular des cicles formatius com a un un projecte d’intervenció social i del lleure. Posteriorment un cop finalitzi l’estada, implementaran diferents activitats en instituts de Sabadell.

A la web de l’institut anirem informant del dia a dia dels nostres alumnes als campaments.

Accés a l’àlbum de fotos