Tibidabo

El 15 de juny l’alumnat de 1r cicle de l’ESO va realitzar la seva sortida final de curs al parc d’atraccions del Tibidabo

El Tibidabo és una muntanya de la serra de Collserola, amb el cim de 516,2 m d’altitud, situada a l’oest del municipi de Barcelona, al barri de Vallvidrera, Tibidabo i les Planes (districte de Sarrià – Sant Gervasi). En el mateix cim hi ha un parc d’atraccions i el Temple Expiatori del Sagrat Cor.

El parc d’atraccions, que inclou prop de 7 hectàrees, va ser construït per Salvador Andreu, el farmacèutic de les pastilles del Dr.Andreu. Va ser inaugurat l’any 1899 i dos anys més tard, el 1901, entrà en funcionament el Tramvia Blau i el Funicular.

Entre les atraccions històriques es conserva l’avió que data del 1928, i que és una rèplica del model que va fer el primer viatge entre Barcelona i Madrid. Després d’una llarga crisi econòmica i de gestió, l’Ajuntament es va convertir en el propietari, l’any 2000. Dins del parc hi ha un mirador amb una excel·lent panoràmica sobre Barcelona, i la Col·lecció de Marionetes Herta Frankel.

Els nostras alumnes van poder gaudir de més de 30 atraccions per a totes les edats, impactants espectacles i animació itinerant.

Accés a l’àlbum de fotos