Poblat ibèric de Castell

El 8 de juny l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar la seva sortida de crèdit de síntesi al poblat ibèric de Castell, ubicat a Palamós

El crèdit de síntesi de 1r d’ESO gira al voltant del món ibèric. Es tracta dels habitants de la costa mediterrània de la península ibèrica segles abans de l’arribada del romans.

El poblat ibèric de Castell va ser construït al segle VI aC, i esdevingué un important enclavament en les rutes comercials desenvolupades al voltant de la ciutat grega d’Empúries. La seva ubicació en un petita península va proporcionar al seus habitants, els indigets, un alt control del territori. El seu desenvolupament es va anar adaptant a l’orografia del turó tal com mostren diferents estructures construïdes amb la finalitat de salvar els desnivells.

Forma part de la Ruta dels Ibers del Museu d’Arqueologia de Catalunya.

Després de la visita al poblat, vam poder gaudir d’un esplèndid dia de platja en un paratge natural increïble que va fer les delícies d’alumnes i professorat.

Accés a l’àlbum de fotos