Jornada d’alimentació i esport

El 10 de març l’alumnat de 1r d’ESO es va trobar amb l’alumnat de 6è de primària de les escoles Sallarès i Pla i Espronceda en la ja tradicional Jornada Alimentació i Esport

Aquesta setena edició ha estat novament plena d’entusiasme i companyerisme.

Per organitzar una jornada com aquesta cal molta preparació i coordinació; en aquest cas ha estat possible gràcies a la dedicació de la coordinació pedagògica del centre juntament amb la col·laboració dels animadors en pràctiques del centre i de l’alumnat de 2n A de TAPSD.

Entre les 9 i les 9:30 es va donar la benvinguda a les escoles de primària i es van formar els diferents equips esportius.

Les activitats es distribuïren en dos entorns, el nostre pati de les moreres i el pavelló, i en dues franges horàries, de 9:30 a 11:00 i d’11:15 a 12:45. Per torns, tothom va passar per les diferents proves físiques (jocs d’equip, tir amb arc,  circuits d’habilitat…) i teòriques (coneixe-ment dels aliments i de les seves propietats).

A les 12:45 va tenir lloc el lliurament de diplomes i premis i es va tancar la jornada.

Va ser un dia especial, de retrobaments amb antics companys, d’expectatives de futur i de molta alegria i diversió. L’alimentació saludable i l’esport són molt importants, i la manera com es va  transmetre el missatge a l’alumnat, molt didàctica i divertida alhora.

Ens tornarem a veure a l‘English Day. No us ho perdeu!

Accés a l’àlbum de fotos