Graduació 2017

El dia 26 de juny vam celebrar la graduació de l’alumnat de 4t d’ESO i de 2n de batxillerat al centre cívic Rogelio Soto

Familiars, amics i professors van acompanyar els autèntics protagonistes de l’acte, l’alumnat de 4t d’ESO i de 2n de batxillerat. Després d’unes paraules d’agraïment de la directora del centre, na Gemma Morales, dirigides  als alumnes i les alumnes, va recordar-nos com ha passat de ràpid el temps i com s’obren nous horitzons que portaran cap a un futur ple de possibilitats  a l’alumnat.

Seguidament els tutors i tutores van pendre la paraula per convidar els alumnes a pujar a l’escenari i lliurar-los un diploma i una orla de grup.

L’acte institucional va finalitzar amb la projecció d’una pel·lícula realitzada per la coordinadora de cicle, na Laura Garcinuño, que recullia alguns moments que condensen l’estada dels alumnes a l’institut.

Després d’un pica pica, de l’intercanvi d’agraïments, de rialles, de llàgrimes… i de moltes fotografies per al record, va arribar el moment del comiat…

Moltes gràcies a tots els alumnes pels anys que ens han regalat i molta sort en el futur.

Accés a l’àlbum de fotos