Entrevista de feina

Durant les Jornades Tècniques del nostre institut, que van tenir lloc els dies 16, 17 i 18 d’abril, 9 professors/es i més de 160 alumnes dels nostres cicles formatius (tots els segons de grau mitjà i grau superior de matí i tarda) van gaudir del taller d’entrevista de feina que s’imparteix per a grups escolars a Porta22, dintre de l’entitat de l’ajuntament de Barcelona, Barcelona Activa, al barri de Glòries.

Van poder treballar de forma pràctica  els temes següents:

• Identificació dels comportaments correctes i incorrectes, en clau de competències, en una entrevista de feina.
  • Reconeixement dels diferents tipus d’entrevista i d’entrevistador/a.
  • Identificació de les estratègies necessàries per realitzar una bona entrevista de feina.

Al taller es va combinar el treball individual amb els ordinadors de la plataforma Porta 22 amb el treball en plenari, que va estar dinamitzat per tècnics/ques en orientació laboral.