El futur és nostre

Aquest 3r trimestre hem treballat en un projecte que ha consistit en la gravació d’un videoclip de rap en català fet per alumnes de 4t d’ESO amb el suport tècnic i la col·laboració de la Plataforma per la llengua i la SGAE.

El dilluns 28 de maig s’han gravat les escenes finals del videoclip de rap al pati gran. Ha estat tota una experiència per a l’alumnat d’ESO i batxillerat que ha volgut participar-hi. Els nois i les noies han descobert què significa fer d’extra durant dues hores…

L’estrena del videoclip s’ha fet el dia 8 de juny a la plaça Picasso amb motiu de la celebració de les festes del barri.

El diari digital Naciodigital s’ha fet ressò d’aquest esdeveniment amb una notícia titulada: Estudiants de Sabadell normalitzen el català amb un videoclip.