Cursa solidària de Nadal. Festa de Nadal

El dia 22 de desembre vam celebrar la nostra Cursa Solidària de Nadal. L’agradable temperatura, el sol radiant i la implicació de tots els participants va ser exemplar: van convertir l’espectacle esportiu una festa solidària.

Els coordinadors de festes, la professora Laura Garcinuño i el professor Dani Marco, amb la col·laboració del Guille i del Víctor, alumnes d’Animació sociocultural i turística que fan les pràctiques al nostre centre, han posat el llistó molt alt aquest any. La cursa de la solidaritat ha estat també una festa de la diversitat, una mostra de convivència i de participació i un motiu per sentir-nos orgullosos del nostre institut.

A més, com ja és habitual, hem comptat amb la inestimable col·laboració del Rebost Solidari, el Parc Central del Vallès i de McDonals.

Cal agrair també la col·laboració dels alumnes de 3r d’ESO del projecte Així som que van dissenyar el cartell promocional de la cursa.

Un cop acabada la cursa, ens vam dirigir al centre per gaudir d’un esmorzar ofert per l’AMPA.

A continuació, tothom es va dirigir al gimnàs per assistir a l’acte de repartiment de premis als guanyadors, i des del Rebost Solidari van venir a recollir els aliments i roba que havien aportat alumnat i professorat amb motiu d’unes dates tan especials.

Finalment, l’alumnat es va distribuir en tutories per compartir els regals de l’amic invisible i els tutors i tutores van repartir les “esperades” notes del primer trimestre. Algunes tutories, fins i tot van celebrar un petita festa de comiat i, els dos grups de batxillerat jugar un  Quinto de Nadal amb una superpanera inclosa, que va guanyar la Nada el Makarri, de 2n de batillerat. Enhorabona!

Bones vacances de Nadal a tots i a totes i que tingueu una feliç entrada d’any.

Àlbum de fotos