Creació de mems en català

El passat 14 de març l’alumnat de 2n B va participar en un taller de creació de mems en català impulsat per la Plataforma per la Llengua.

Els mems s’han convertit en un fenomen viral a les xarxes, però no és fàcil trobar-ne en català. Per a revertir aquesta situació i normalitzar l’ús del català a la xarxa, el nostre alumnat va crear i compartir els seus propis mems en català.

L’experiència va ser tan bona que s’ha fet un vídeo per a engrescar altres instituts a participar en el projecte i els nostres alumnes són els protagonistes. No us el perdeu.

La pàgina web de la Plataforma per la llengua s’ha fet ressò d’aquest esdeveniment amb una notícia titulada: La Plataforma per la Llengua impulsa els tallers de creació de mems en català