Brodas Bros

El 14 de març els alumnes de l’optativa de 4t d’ESO d’Arts Escèniques van participar en un Taller de hip hop a Ca l’Estruch, conduït per dos membres de la Companyia Brodas Bros

Brodas Bros és una companyia catalana de hip hop, dansa i cultura urbana. Els germans Pol i Lluc Fruitós van crear-la a Barcelona el 2006 i des dels seus inicis les germanes Clara i Berta Pons s’hi integren representant la part femenina del hip hop. Des de l’estrena del primer espectacle el 2006 ha crescut el seu prestigi com a companyia professional reconeguda arreu del món. També tenen una escola de dansa.

Amb aquest elenc d’artistes vam gaudir d’un taller mogudíssim. Tots vam ballar, vam gaudir de valent i vam riure força. Vam marxar contents i amb ganes de ballar. Us convidem a veure’n algun espectacle a YouTube!

Accés a l’àlbum de fotos