Accidents geogràfics i textures

L’alumnat de 1r d’ESO està treballant les formes del relleu terrestre dins del Projecte de 1r d’ESO de l’àmbit social i visual i plàstica: El túnel del temps

A la matèria de ciències socials l’alumnat de 1r d’ESO està descobrint diferents formes del relleu de la Terra: muntanyes, valls, rius, caps, penínsules… Per aprofundir en aquests continguts, cada equip de treball del projecte “El túnel del temps” ha de crear un collage amb textures diferents: tela, paper, cartró.

La textura és l’aparença de la superfície dels objectes generada per la repetició d’algun element. Hem estudiat que la utilització de textures pot tenir finalitats diferents (estètica i decorativa, pràctica, expressiva i comunicativa).

Amb textures es produeixen estampats (roba, papers, obres d’art…). Nosaltres les hem fet servir per crear un paisatge amb diferents accidents geogràfics.