El gust per la lectura

El gust per la lectura és una activitat que neix amb l’objectiu de minvar la creença que la lectura és una activitat feixuga, avorrida i cada vegada menys emprada enfront d’altres activitats més lúdiques i sofisticades com els jocs on-line o les xarxes socials

A la tutoria del dimecres dia 19, els tutors i tutores han explicat el projecte als alumnes. Seguidament, l’alumnat ha escollit un llibre per llegir i ha dedicat la resta de l’hora a confeccionar un punt de llibre.

“Llegir és com contagiar qualsevol altra convicció profunda: només es pot aconseguir, o millor intentar, sense imposicions, per simple contacte, imitació o seducció […] Si ens preocupéssim menys per la lectura dels altres i més, i amb més rigor, per les nostres lectures, ben segur que l’entusiasme ens desbordaria i els nostres éssers més propers advertirien aquesta plenitud que ens proporcionen els llibres […]. Primer llegeix tu i els altres imitaran el plaer que expandeixis. Predica amb l’exemple” (Emili Teixidor, La lectura i la vida)