Batxillerat

Es pot escollir entre tres modalitats de batxillerat: artsciències i tecnologia, i humanitats i ciències socials.

El currículum de batxillerat consta d’una part comuna (les matèries comunes) i una part diversificada (la matèria comuna d’opció, les matèries de modalitat, les matèries específiques i el treball de recerca). A més, els alumnes tenen assignada una hora setmanal de tutoria.

En cada curs, de les trenta hores lectives setmanals, catorze es dediquen a les matèries comunes i la tutoria, i les setze restants, a la part diversificada.

Accés

Per accedir al batxillerat cal:

• tenir el títol de graduat o graduada en educació secundària obligatòria (GESO) o
  • haver cursat estudis de sistemes educatius estrangers que hagin estat homologats amb el títol de GESO o el de tècnic o tècnica. L’homologació s’acredita mitjançant la credencial corresponent o bé, si encara es troba en tràmit, presentant el “volant per a la inscripció condicional en centres educatius”.