Treball de recerca

TRBTX

El treball de recerca és un conjunt d’activitats estructurades i orientades a la investigació que realitza tot l’alumnat de batxillerat amb l’orientació i seguiment del professorat, per tal de consolidar la competència en recerca. Es pot emmarcar dins un àmbit disciplinari, o pot ser interdisciplinari o transversal. La dedicació horària de l’alumnat és de 70 hores aproximadament i, a l’Institut Reguissol, es realitza de forma ordinària entre el 2n i 3r trimestre de 1r de batxillerat i el 1r trimestre de 2n de batxillerat.

Per ampliar els vostres coneixements sobre què és i com es realitza un TR, podeu navegar a través dels enllaços de què disposeu a sota, o bé adreçar-vos al vostre tutor o a la coordinadora de batxillerat.

Per què és important fer un bon treball de recerca?

• Perquè és molt important en la nota del batxillerat: un 10% de la nota de segon.
  • Perquè és un avançament del que et trobaràs a la Universitat.
  • I sobretot, perquè un TR implica usar i dominar molt i molt variades habilitats que et serviran per a  la majoria de carreres, per a tota la vida, i que són especialment valorades en molts àmbits laborals o professionals.
  • (…i també per la satisfacció personal d’haver treballat bé: el TR representarà la teva fotografia acadèmica de batxillerat.)