Festa de cloenda del treball comunitari

El passat 8 de maig al matí a l’institut Reguissol vam gaudir d’una jornada festiva molt especial i emotiva. Els alumnes de 4t d’ESO d’enguany van rebre als nens i nenes de les escoles de Primària del nostre poble, Fontmartina, Matagalls i Pont Trencat i als nostres amics i amigues d’AFADIS.

El motiu? Doncs molt senzill, aquests estudiants, al llarg del 2n trimestre, han estat realitzant tasques de suport en aquestes entitats així com també al Banc de Sang i a l’Escola Bressol el Cabirol. Tot això emmarcat en un projecte anomenat Treball Comunitari, centrat bàsicament en la realització d’unes hores de treball de suport en algun d’aquests serveis.

El matí va consistir en una rebuda amb un pica pica a l’institut que els alumnes de 4t havien preparat per als infants de les escoles i els companys d’AFADIS, acte seguit l’excel.lentíssim alcalde, el Senyor Jordi Xena i l’excel·lentíssima regidora d’ensenyament, la senyora Marisol Garcia, van adreçar unes paraules d’agraiment per a tothom i van fer una entrega d’un diploma a cada un dels alumnes participants en aquest projecte.

La festa va acabar amb un seguit d’actuacions musicals que els nois i noies de 4t havien preparat especialment per l’ocasió, tot plegat va cloure amb tots els participants ballant el ball de «la Macarena» al mig de la pista.

Cal destacar que totes les entitats que han col.laborat han quedat molt contentes amb l’interés i la dedicació dels alumnes participants la qual cosa ha sigut valorada molt positivament per tothom. Cal felicitar doncs a tots els nostres alumnes de 4t per la bona feina feta que de ben segur els ajudarà a ser millor persones i a aprendre a viure més solidàriament.

Així doncs, des de l’institut Reguissol volem felicitar i agrair a tothom la seva participació i esperem que en el futur seguim fent camí tots plegats.

Moltes gràcies i endavant!

Institut Reguissol, Sta Maria de Palautordera

8 de maig del 2017

IMG_20170508_112018553 IMG_20170508_095137739 IMG_20170508_094943350 IMG_20170508_094535393