Visita a TV3 i Catalunya Ràdio

En el marc del treball curricular sobre la premsa i els mitjans de comunicació, que estem realitzant durant la segona avaluació, els alumnes de 3r d’ESO han realitzat una sortida per visitar els estudis de TV3 i Catalunya Ràdio, durant els dies 310 i 31 de gener i 3 de febrer. A TV3 han pogut veure com és una sala de control de televisió o bé una unitat mòbil per dins, i els platós de programes com “Divendres” o “Oh happy day!”. I després, han anat amb el trambaix fins a Catalunya Ràdio, on han vist com són els locutoris i la redacció, han vist la Mònica Terribas, el Bruno Oro, el Roger de Gràcia i altres famosos del món audiovisual, i han participat com a públic –fins i tot algun alumne ha estat a la taula i ha sigut entrevistat!- dels programes “APM” i “Pop Up”. Una experiència molt interessant! Algun dia penjarem el podcast per poder-lo escoltar.

imagen2 img-20170131-wa0009 img-20170131-wa0003 imagen1